Home » , , , , , » Grusomme Mig (2010) Fuld Film Streaming

Grusomme Mig (2010) Fuld Film Streaming

Se fuld film Grusomme Mig i high definition kvalitet. Se streaming Grusomme Mig i bedste video format. Fuld streaming Grusomme Mig i HD-video. Online streaming Grusomme Mig i HD-kvalitet. Spille film Grusomme Mig i top kvalitet.


Du kan forstå en omfattende beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Aktører film :Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice))

1323594

Grusomme Mig er den rigtige film fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, der har en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

I det øjeblik jeg første finde ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg ligesom idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Jeg synes at at tale hvilken virkelig gerne. Jeg helt klart anbefale denne film for de mennesker, der h genre Animation, Familie, . Du kan ser det til gratis blot ved klikke en knap og tilmeld, regne ser utrolig mange nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Spille streaming Grusomme Mig i bedste kvalitet 1080p ....




Original Music Composer : Pharrell Williams, Art Direction : Eric Guillon, Screenplay : Ken Daurio, Director : Pierre Coffin, Original Music Composer : Heitor Pereira, Executive Producer : Nina Rappaport, Production Design : Yarrow Cheney, Director : Chris Renaud, Producer : Christopher Meledandri, Story : Sergio Pablos, Producer : Janet Healy, Executive Producer : Sergio Pablos, Producer : John Cohen, Screenplay : Cinco Paul, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Editor : Gregory Perler
Sikker, nu du kan se film forbundet med Grusomme Mig 100% længde og har den hyperlink til dette movie Grusomme Mig i høj kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger,

Share this article :

Een reactie posten

 
Support : Copyright © 2011. familien film - All Rights Reserved